Bueno, como parece que la amabilidad aparece solo cuando hay cierto “riesgoâ" allá que vamos.
Como el compañero que lleva las publicaciones de la tienda se ofreció amablemente a consultar mi caso le contacte el mismo día 15 por privado con mis datos, en el mensaje le indicaba, entre otras cuestiones, que comprendo que debo ser paciente pero que desconcierta que la información proporcionada por los tracking discrepe. Sorprendentemente no he obtenido respuesta alguna, pero veo que hoy sí que ha continuado con su labor de publicación.
No quiere decir que sea mala tienda ni similar y seguramente muchos usuarios estén encantados con la tienda, simplemente mi experiencia está siendo negativa y tampoco me parecía razonable que su gesto altruista funcionase como publicidad cuando el inconveniente aún no está resuelto.
Hello,sorry that I have missed your message,Since we have been out for holidays from 15th-18th June,just come back to work on 20th.And have been very busy with many things after we come back to work from vocations.
Have helped you checked your order,it has been updated yesterday,I think it will be deliveried soon.
As for the ETA shipping time, 9-15days are for most countries ,but not for all countries or all customers,sometimes there will be a little delay for few orders. We can't promise all orders can be deliveried within 15days,sometimes it may be delayed to 20days, this also depends on the local shipping office.
After we have heard from our customers that the EU express is a little delayed rentlybecause of the busy reason,so we have added one more EU express,which will be faster and more tracking informations after shipping.
The new EU express is Euro Special Air Line- Shipping Duty Include ( Ejuice,Drain battery Only is not allowed.)
Maybe next time you can choose the new EU EXpress,hope this will help.